Vi sælger kun foredrag og workshops der er konkrete og implementerbare

 

Når man booker Toothless Tiger til et foredrag eller en workshop – så får du praktisk implementering. Du kan også være sikker på at forlade rommer med indsigter ud over det sædvanlige og en anerledes, sjov og cool erfaring rigere. Men vores hoved ting er at sikre at når vi taler, så bliver det ikke bare et foredrag med fluf og store ord, men at du rent faktisk får en “opskrift” på hvordan du implementere det. Vi taler om branding, forandringer i markedet, sociale medier, online markedsføring virale effekter, identitet og kreativitet.

Her er et eksempel hvor Henriette Weber taler om hendes bog Return on involvement og hvordan Return on involvement = Return on Investment

 

Vi gør et givent emne relevant og praktisk og vi giver dig konkrete eksempler du kan relatere til, så du kan smutte direkte tilbage til kontoret og implementere hvad du har hørt.  Vi elsker at få deltagerne til at forundre sig, diskutere og åbne deres øjne til nye ting.

Vi fremhæver ikke ting der ikke er relevant eller dokumenteret. Vi er så realistiske og kritiske overfor smarte nye tendenser som vi er kreative og praktiske. Hvis vi ikke tror de findes om et halvt år, så taler vi normalt ikke om dem.

Forslag til foredragsemner:

Return on involvement – Engagér og tjen flere penge når du implementere sociale medier i din virksomhed. Fyldt til randen med gode idéer, cases (både best and worst case) og diskussioner.

Rockbandism eller “hvorfor alle virksomheder skal være et rockband” – et foredrag om coolness, rockn’roll, personlig branding og handling.

Er du forandringsparat?-  I dagens forretningsverden er forandringsparathed nok den største konkurrencefordel. Vi syntes altid at virksomheder skal være mere forandringsparate og det er det vi taler om i dette foredrag.

Online identitet –  Et foredrag der er godt til større mængder – fordi at folk ikke nødvendigvis er på det samme niveau omkring branding på internettet. En gennemgang af emner såsom identitet, indhold proactivitet og sociale medier. En introduktion til emnet, men sikke en introduktion!

“De ting din bedstemor ikke har fortalt dig om internettet”  -Et foredrag om hvordan at internettet har udviklet sig, hvordan det ser ud idag, og hvordan du kan bruge det i din branding.

Hvad deltagerne har sagt:

“Det var et spændende foredrag. Jeg har fået inspiration til at ændre nogle ting på arbejdspladsen på mandag. Jeg blev klogere på hvordan vi skal kommunikere – måske især med unge mennesker.” – Troels Schmitto, Økonomichef in Socialpædagogernes Landsforbund

“Henriette Webers foredrag var livligt og på samme tid, meget professionelt. Fyldt med gode eksempler  og konkrete råd til virksomheder der godt vil udvikle en strategi omkring hvordan de bruger sociale medier.  Henriette Weber har nogen gode pointer omkring sociale medier, og om at de er noget andet og så meget mere end en billig reklame platform. Jeg er enig med Webers pointer om at sociale medier i høj grad handler om kontinuiteten, at forankre det hos ledelsen og modet til at vende nogen ting i virksomheden på hovedet. 
-Brit Tholander. K-gruppen in Dansk Journalistforbund/Bymusen Digital Communication.

Vil du høre mere om foredrag og workshops ? Kontakt os på wewillrockyou@toothlesstiger.com eller på +45 29727515