Vi tog musikoplevelser fra fantastiske til galaktiske for Københavns sejeste spillested: Huset KBH

Der er faktisk ikke noget der er så sødt som rock musik for Toothless Tiger, der er startet af en rockn’roll chick ved navn Henriette Weber. Derfor var vi fuldstændig euforiske, da Huset KBH henvendte sig til os, og spurgte om vi ville hjælpe dem med en digital strategi og eksekveringen af de udvalgte digitale initiativer.

Ud over det bookede de os til 3 foredrag: et for deres medarbejdere, et til ledelsen og et til de organisationer og foreninger der bruger Huset KBH. At skabe strategien og få den implementeret med hjælp af et meget dedikeret team var så givende for os. At få et stort spillested til blandt andet at sætte QR koder op forskellige steder, og få publikum på, både digitalt og socialt var intet mindre end mindblowing. Det har taget oplevelsen af huset KBH til et helt nyt niveau som vi er stolte over at have deltaget i, og bygget sammen med teamet.  Her er hvad Huset KBH siger om vores arbejde for dem:

“Toothless Tiger har hjulpet Huset KBH med en digital strategi og implementering af digitale brand initiativer. Henriette Weber er en sand ekspert i sociale medier, digitale tendenser og virale effekter, både indenfor kommunikation og teknikken bag. Det er klart for os at Henriette er en af de bedste i Danmark, både til at skabe et viralt brand og sprog, men også at oversætte dette til en konstruktiv handlingsplan der virker igennem hele organisationen – personen i publikum, brugeren, foreningerne og teamet i Huset KBH. Toothless Tiger får vores bedste anbefaling. “