Twingly kom til os fordi de ville lancere deres produkt på det danske marked. Vi lavede en strategisk plan omkring hvem vi skulle tale med og hvordan. Så talte vi med folk i Twingly’s målgruppe, men også med større teknologi medier og andre folk interesserede i startups og nye funktionaliteter indenfor search på social web. Vi lavede PR for twingly og fik deres kommunikation til at stå ud af mængden, ud fra trends der var i Danmark og skabte en masse samtaler om Twingly og søgning på social web. Derudover havde vi også kontakt til indflydelsesrige personer i målgruppen og gav dem første indtryk og gennemgang af produktet.
Her er hvad CEO’en fra Twingly havde at sige om vores arbejde:
“Henriette Weber fra Toothless Tiger var Twingly’s PR talsperson i Danmark for et stort launch som der også involverede PR bureauer i Stockholm, London og San Fransisco. Hun gik “all-in” og gav en masse værdi ved at give strategisk rådgivning igennem launchet. Jeg vil give hende min bedste anbefaling til alle der skal bruge kombinationen af sociale medier, PR og strategi på b2b markedet i Danmark. – Martin Källström, CEO Twingly