Jane Vestergaard og Ann Riemer Eis er to personer vi respekterer enormt meget. Ikke kun pga. deres vision on lærende leg for alle, men også fordi de putter så meget handling bag de ord at du let kan blive helt åndeløs.
Det er også grunden til at vi var ekstatiske da de valgte os som legekammerater da de havde bruge for hele området mellem social og digital udvidet til deres forretningsområde, og støttende op om deres fantastiske vision om lærende leg, deres markedsføring og deres branding.
Formålet var at få deres potientielle kunder involveret i legeakademiet gennem deres identitet, samt deres kæmpe viden og passion for leg som der er grunden til at legeakademiet startede. Ud over det havde fik vi dem til at prioritere de online værktøjer de ville bruge for at sætte leg på dagsordenen. Såvel som deres SMS initiativ Kloge Åge.
Vi startede med at lave en strategi og handlingsplan i samarbejde med dem så det matchede deres ressourcer og måden de arbejdede på. Vi definerede hvilke nogen områder indenfor indhold der havde brug for mere arbejde og hvilke områder der gav mest værdi til deres omgivelser og deres potentielle kunder. Vi byggede videre på strategien og handlingsplanen og tilføjede et blogger relationsprogram hvor vi opererede i det praktiske feld mellem implementering, noget vi elsker at få vores hænder ned i. Vi hjalp dem med at skabe bloggen på legeakademietsblog.dk og facebook siden blev en central del af eksekveringen.
Vi hjælper stadig legeakademet med at eksekvere indhold på sociale medier og på bloggen, og vi sikrer at det digitale og social system bag indholdet hjælper os med at nå de mål vi sætter, så legeakademiet, når facebook ikke er det hotteste på hele jorden om fem års, kan tage deres netværk med med tiden til den “næste store ting” og med det har vi  skabt en digital social virksomhed der ikke er afhængig af hvad sociale medier værktøj de bruger.
Resultatet er en stigende trafik til legeakademiet.dk og mere interaktion og involvering fra og i deres kunder. Ud over det så ved legeakademiet mere og mere om hvor deres potentielle kunder er, og hvordan de kan hjælpe dem, Ikke bare med super cool og lærende legetøj, men også ved at give værdifuldt indhold til deres omgivelser.
Her er hvad Jane og Ann siger omkring vores arbejde for dem:
“Første gang vi mødte Toothless Tiger, var på en e-handels konference hvor Henriette Weber holdt en tale om e-handelstendenser og sociale medier. Hun kendte så mange cool ord fra industrien og vi fandt hurtigt ud af at hun vidste en masse om både E-handel og Sociale medier.
Vi ventede et stykke tid med at kontakte hende, fordi vi tænkte at det måske ville være overkill at have en web Guru med på sidelinjen når det “bare var os”.
Vi havde et møde med Toothless Tiger hvor vi talte om vores fremtidige ideer og muligheder med sociale meder og vi fandt hurtigt ud af at vi ikke kunne fortsætte uden dem.
Da Henriette begyndte at arbejde med os skete der en masse ting. Vi fik en strategy omkring hvor vi skulle starte, og hvilke nogen digitale tendenser der var indenfor vores felt i Danmark og internationalt. Vi fik forskellige scenarier omkring hvad vi kunne starte ud med. Scenarier omkring hvad vi kunne gøre, som vi bare kunne vælge imellem og integrere i vores egen verden.  Det tog en del styrke til at begynde med – men da det hele var samlet i en strategi og en handlingsplan, og med Henriette på sidelinjen var det bare om at gå i handlingsmode og begynde.
Toothless Tiger laver en kæmpe pointe ud af, hvilken en identitet vi havde brug for, og at det var os der var bag alt hvad vi gjorde – ellers ville det bliver fundet “derude” pga. transparensen i de sociale medier.
Vi har en facebook side med et stigende nummer af likes.
Vi har fundet ud af hvad vi skal bruge sociale medier til.
Vi har en blog som vi bruger til en anden type kommunikation end facebook, og så har vi “Kloge Åge” – vores SMS service, der blev til en gratis service pga. Henriette, det var et af de bedste råd vi nogensinde havde modtaget.
Henriette Weber som der har hjulpet os, er en Zauber Frau indenfor Sociale Medier. Hun udlever lige præcis hvad hun tror på, hvilket gør hende enormt overbevisende. 
Der er ingen tvivl hos os, at vi får så meget ud af sociale medier fordi vi tog dem seriøst og gjorde dem til et strategisk aktiv i vores virksomhed.”