Vi hjalp med at tilføje det sociale aspekt til Falck’s kommunikationsstrategi. 
Falck kom til os fordi de havde brug for et socialt aspekt i deres kommunikationsstrategi. De ville gerne vise verden, både internt og eksternt at de var parate til at skabe flere mash-ups baseret på teknologi og at skabe værdi for deres omgivelser ved at tage elementer de allerede havde som folk  syntes var interessante og “oversætte” deres indhold til sociale medier.
Formålet med vores rådgivning var at klæde markedsføringsafdelingen på, til at lave social medie værktøjer til en integreret del af deres kommunikationsstrategi, og få hele markedsføringsafdelingen til at handle og høre på hvad det var folk på internettet de ønskede fra falck og sagde om dem.
Resultatet var at re-arrangere og tilføje en bunke funktionaliteter til deres website – men også at tænke kommunikationen mere viral. Vi konceptualiserede og hjalp med “oversættelsen” fra en bog til en digital e-bog sammen med Falck. Vi gjorde den ekstrem personlig, i øjenhøjde og gav et ton af værdi til læserne af e-bogen.
Vi har også hjulpet Falck med at optimere deres kommunikationskanaler så de bedre kan håndtere kritik og ros udefra – såsom på TrustPilot – noget der i den grad har givet pote.
Vi hjælper stadigvæk Falck med deres digitale strategi og social web, en rigtig vigtig opgave for os, siden den viden de har om healthcare, forebyggelse af ulykker og sikkerhed har en kæmpe værdi for deres omgivelser.
“Det har været en meget inspirerende process at arbejde sammen med Toothless Tiger – de er fyldte med idéer omkring interaktion på social web. Jeg har fået fantastisk, konkret og strategisk rådgivning og feedback som der har fået os til at tænke i nye initiativer der er blevet lanceret med stor succes – Rikke Damgaard Nielsen, Brand Manager hos Falck.