KAiKU’s Brand effekt har ændret sig dramatisk efter vi begyndte at arbejde med dem. Vi estimerer at brandværdien øgedes med 10 – 15 %.

Toothless Tiger har hjulpet KAiKU i det sidste års tid med at gøre brandet og identiteten mere substansfuld og involverende overfor målgruppen. Derudover har Toothless Tiger også skabt det optimale digitale setup til at støtte de nye sider af brandet.

Det hele blev opsummeret i en digital mini strategi og implementering.

Den digitale mini strategi bestod af:

-Optimering af identiteten og brand profilen ved at socialisere KAiKu’s historie på sociale medier, blogs, andre communities og deres egen webshop.

– Detaljeret ugenlig handlings og implementeringsplan der bestod af nyhedsbreve, facebookpinteresttwitter, community management og blogger outreach.

– Forankre lokationsbaserede services såsom Foursquare og Yelp i og rundt om den fysiske butik i København.

 

For mere input omkring casen kan i kontakte  Henriette Weber eller KAiKU.

Her er hvad KAiKU siger om vores arbejder for dem: 

Vil du tage bruge de sociale medier og det digitale landskab strategisk ? Vil du trykke på knappen for at rykke dine strategier, webshop identitet og brand til nye højder ? Så skulle du tage og kontakte vores webguru Henriette fra Toothless Tiger. Hun er en haj når det kommer til sociale medier, socialisering af webshops og facilitere community omkring vores virksomhed. Hun har hjulpet os med vores nye smukke website, hun lærte os at bruge pinterest til branding og community formål. Hun giver ikke slip før det kører, og disse nye digitale værktøjer er integreret i din virksomhed. Vi giver Toothless Tiger vores bedste anbefaling.

Her er hvad vi har at sige om KAiKU:

Det er altid sjovt for os når vi får en kunde med en masse digitalt potentiale. KAiKU er en drømme kunde for us: de har et potentielt kæmpestort marked derude, både som webshop på dansk og engelsk, og de sælger produkter som deres kunder elsker. Hvad er vi mest stolte over, ved vores arbejde for KAiKU ?

Vi er jo nørder, og bare det at vide at vi hjalp dem med at blive det første danske design virksomhed på pinterest og de aktivt bruger det til at inspirere deres netværk af kunder og potentielle kunder er noget der får os til at blive mere forelskede i KAiKU. Derudover er de gået fra at være ikke-eksisterende på sociale medier og brand  + markedsføringsmæssigt til at få talerinvitationer på digital markedsførings konference.

Derudover har både Dorte og Stine virkelig omfavnet det digitale. Vi arbejder stadigvæk med at udvikle nye ting på daglig basis.