Vores kunder

Her er vores seneste/cooleste referencer, og nedenunder er der et par cases der beskriver mere i detaljen hvad vi har hjulpet vores kunder med.

Toothless Tiger Client List

Klik her for vores fulde kundeliste og anbefalinger.

 


kaiku tt

Brand udvikling: KAiKU

KAiKU’s Brand effekt har ændret sig dramatisk efter vi begyndte at arbejde med dem. Vi estimerer at brandværdien øgedes med 10 – 15 %. Continue reading


thenorthfacelogo

Community management: The North Face

Vi hjalp the North face Store Copenhagen med Community Management under deres Zipper Act Campaign. Vi var faktisk blandt top 3 af vores nationale eksekvering og involvering i Danmark. Continue reading


husetkbh case photo for Toothless Tiger

Digital strategi: Huset KBH

Der er faktisk ikke noget der er så sødt som rock musik for Toothless Tiger, der er startet af en rockn’roll chick ved navn Henriette Weber. Derfor var vi fuldstændig euforiske, da Huset KBH henvendte sig til os, og spurgte om vi ville hjælpe dem med en digital strategi og eksekveringen af de udvalgte digitale initiativer. Continue reading


legeakademiet

Digital strategi: Legeakademiet

Vi var ekstatiske da de valgte os som legekammerater da de havde bruge for hele området mellem social og digital udvidet til deres forretningsområde, og støttende op om deres fantastiske vision om lærende leg, deres markedsføring og deres branding. Continue reading


Skærmbillede 2012-04-21 kl. 21.19.30

Lancering: Twingly

Twingly kom til os fordi de ville lancere deres produkt på det danske marked. Vi lavede en strategisk plan omkring hvem vi skulle tale med og hvordan og førte det ud i (forretnings)livet. Continue reading


myc4

Sociale Medier træning: MYC4

MyC4 er en meget speciel virksomhed for os at arbejde med, for de gør sådan et fantastisk job med at hjælpe til i Afrika, med mikrofinansiering – uden at miste forretningsperspektivet – we like! Continue reading


falck

Socialisering af strategi: Falck

Falck ville gerne vise verden, både internt og eksternt at de var parate til at skabe flere mash-ups baseret på teknologi og at skabe værdi for deres omgivelser ved at tage elementer de allerede havde som folk syntes var interessante og “oversætte” deres indhold til sociale medier. Continue reading